Meer dan ooit dicht bij jou in de buurt!

 

We hebben er allemaal op gehoopt … en nu is het zover. We zijn zo blij je weer te mogen zien in onze winkels.

Door de nieuwe veiligheidsmaatregelen van de overheid kunnen we onze manier van werken lichtjes aanpassen.
Dat roept misschien vragen bij je op. Daarom proberen we die hier zo veel mogelijk te beantwoorden.

 

DE CORONAREGELS

ixina mobiliseert zich om je veiligheid te verzekeren, met een aantal regels die we allemaal respecteren: in de winkel, bij de levering en tijdens de plaatsing.

 

1. Welke veiligheidsregels gelden er in de winkels?

  • Al onze verkopers dragen een mondmasker en wassen regelmatig de handen.
  • Er is altijd ontsmettende gel voor jou ter beschikking.
  • Houd je aan de anderhalvemeter afstand.
  • We laten de showrooms en de kantoren regelmatig schoonmaken.
  • We houden het op maximaal 1 klant per m2 (uitgezonderd personeel).
  • We verwelkomen 1 persoon per gezin voor een maximale duur van 30 minuten, behalve voor vooraf geregelde afspraken.


2. Welke veiligheidsregels gelden bij de levering?
Zoals de overheid ons voorschrijft, dragen onze medewerkers tijdens de levering mondmasker en handschoenen en hebben ze ontsmettende gel mee. Ze respecteren de anderhalvemeter-regel en voor de ondertekening van de bestelbon, die contactloos gebeurt, gebruik je best jouw eigen balpen.

3. Welke veiligheidsregels gelden tijdens de plaatsing van mijn keuken?
Zoals de overheid ons voorschrijft, dragen onze medewerkers tijdens de plaatsing mondmasker en handschoenen en hebben ze ontsmettende gel bij zich. Ze houden zich ook aan de anderhalvemeter-regel. Na de plaatsing nemen ze alle verpakkingsmateriaal weer mee.
 

JE WINKEL

Onze winkels zijn opnieuw open … mits de nodige maatregelen voor jouw veiligheid en gezondheid.


4. Zijn de winkels nu open?
Na de toelating van onze overheid hebben we onze winkels op 28 november opnieuw geopend.

5. Zijn de winkels bereikbaar?
Ja, al onze winkels zijn telefonisch en via mail bereikbaar, tijdens de gebruikelijke openingsuren.

6. Kan ik mijn raadgever contacteren?
Ja, ja kan je raadgever contacteren via de gegevens die je van hem kreeg, of via de winkel.


JOUW AFSPRAAK

In de winkel of vanop afstand … onze raadgevers zijn begaan met jouw keukenproject, en met je gezondheid.



7. Kan ik een afspraak maken in de winkel?
Een afspraak maken in de winkel is opnieuw mogelijk, via het afspraakformulier. Je kan ook de dichtstbijzijnde winkel contacteren.

8. Ik wil (nog) niet naar de winkel gaan. Kan ik vanop afstand een afspraak hebben?
Onze ontwerpers kunnen samen met jou vanop afstand beginnen aan je keukenproject via een kennismakings-afspraak. Die gebeurt dan via videoconferentie. Je kan een online afspraak maken via het formulier.


JE KEUKENPROJECT VANOP AFSTAND


9. Hoe krijgt mijn keukenproject vanop afstand vorm?
Bij ixina begint je keukenproject met een eerste afspraak vanop afstand met je ontwerper. Die duurt ongeveer een uurtje. Daarbij gaan we na wat je wensen, je noden en je verwachtingen zijn. Zo kunnen we je keuken ontwerpen. Na deze afspraak ontvang je een mail met een planvoorstel van je keuken. Dan bellen we je om dit te bespreken en samen je keukenproject vast te leggen.

 

10. Hoe kan ik die afspraak voorbereiden?
Om onze afspraak voor te bereiden, zodat onze ontwerper een project op maat kan uitwerken, hebben we de afmetingen van je keuken of van de ruimte nodig. Zo kan hij een plan maken, met de precieze positie van de ramen, deuren en aansluitingen voor water, elektriciteit en gas. Om je te helpen die afspraak goed voor te bereiden, kan je de verschillende stappen van het project en onze meetgids raadplegen. Je kan onze catalogus downloaden, waarin je de modellen vindt die je graag ziet. En je kan er ook ideeën opdoen voor je elektrotoestellen en het sanitair.

11. Als mijn keukenproject vanop afstand verloopt, kan ik dan gebruik maken van de service van ixina, van de lopende promoties en financieringsaanbiedingen?
Ja hoor, hoe je ook te werk gaat, onze aanbiedingen blijven geldig.
 

JE BESTELLING
 

12. Ik heb een keuken besteld. Wat zijn nu de volgende stappen?
Je bestelling is sowieso in goede handen. Onze teams zijn er om je keuken te bouwen, te leveren en te plaatsen, binnen de tijd die je overeengekomen bent bij het ondertekenen van de bestelbon.
 

JE LEVERING / JE PLAATSING
 

13. Blijft mijn afgesproken leverdatum onveranderd?
Ja, de planning verandert voorlopig niet.
 

DIENST NA VERKOOP

 

14. Er is bij mij een dienst na verkoop aan de gang

 

Dan nodigen we je uit contact op te nemen met je ontwerper of met je winkel, via mail of telefonisch, tijdens de gewone openingsuren, om na te gaan hoe alles verloopt.

  • via mail naar klantendienst@ixina.be
  • door te bellen naar 02 - 333 87 94, tussen 10 en 19 uur van maandag tot en met vrijdag, en tussen 10 en 13 uur de zaterdag.